آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

دوره ای است کارا و مفید برای افرادی که میخواهند در حرفه حسابداری وارد شوند.آموزش حسابداری ویژه اشتغال یک کارگاه آموزش حسابداری عملی است که برای افراد جویای کارطراحی گردیده است.

برای اشتغال در حوزه حسابداری ،لازم است علوم کاربردی و مورد نظر کارفرما فرا گرفته شود.

رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشته ها قرار دارد چون همه شرکتها موسسات،سازمانها،ارگانها و حتی فروشگاهها هم به حسابداری نیاز دارند

آینده شغلی رشته حسابداری بسیار روشن است .هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت میشوند رو به رشد است و هریک از ایشان نیاز به حسابداردارند.شرکتهایی که در حال توسعه هستند نیزبه به جمع تقاضا کنندگان حسابدار اضافه میشوند این بازارآنقدرظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری ویژه بازار کار آشنا باشد بیکارنخواهدماند.

مشکل بیکاران رشته حسابداری عمدتا نداشتن دانش کاربردی است.از آنجاکه فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفا با معلومات دانشگاهی نمیتوان وارد حوزه اشتغال گردید.

حال سوال بسیاری از افراد مبتدی اینجاست که :

از کجا شروع کنم؟

در پاسخ باید گفت که حسابداری هم مانند همه حرفه ها باید از پله اول شروع شود. که اصولا به آن آموزش حسابداری مقدماتی گفته میشود.البته منظور حسابداری مقدماتی کاربردی است.

بعضی از افرادبدون علوم کاربردی توقع استخدام  دارند.بسیار هستند که با شرکت ما تماس میگیرندکه بعنوان کارآموز و رایگان به استخدام درآیند!!!! در واقع توقع دارند حین کار کردن آموزش ببینند و این عملا بعید بنظر میرسد.

خلاصه محتوای دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار:

آموزش حسابداری شرکتهای خدماتی

آمو زش حسابداری شرکتهای بازرگانی

آموزش حسابداری با نرم افزار رافع

آموزش حسابداری با نرم افزار هلو

آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

آمورش حسابداری مالیاتی

شاهین شهر خیابان فرخی پلاک 17

تلفن 09137123005

03145244744

03145248171